Așa cum l-am cunoscut eu… scrisoare-film cu doamna Constanța Ianolide

Standard


Acest material video este oferit din truda și dărnicia domnului Rafael Udriște, căruia îi mulțumim mult și pe această cale.

4 răspunsuri »

  1. Pingback: Așa cum l-am cunoscut eu… scrisoare a doamnei Constanța Ianolide | Ioan Ianolide

  2. Doamne ajută, și mulțumim mult pentru trudă. Transcrierea tocmai ce am postat-o și noi după materialul video căci am primit-o pe mail de la dl. Rafael Udriște.
    Dar, mulțumim încă odată pentru atenție.

  3. Pingback: VIDEO: “Detinutul profet”, Ioan Ianolide, evocat de sotia sa | Saccsiv's Weblog

Lasă un răspuns

